sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Ella ♥

ny laitan tähä vaa kuvia :)


rakkaus<3

awwaww<3

mitä:o

:DD<3

rakastan sua ja sä varmasti sen tiedät<3

en pystyis ajatteleen aikaa ilman sua<3

...valmiina lähtöön ota mua kädestä<3

e<3

kaunis pieni ihminen sä olet ainutlaatuinen mitä vastaan tuleekan toista sua ei milloinkaan<3

<3

<3

<3

<3

Emil-rakas♥

Juu elikkäs ny oli 2.9 "Nökön" kastajaaset♥ Oli tosi kivaa ja sitte se nimiki sanottii:dd Siit tuli Emil Onni Emmanuel Panula♥ Juhlis oli aika paljo ihmisii ja ne juhlatki kesti aika kauan:) Siel oli juustokakkuu, täytekakkuu, tiikerikakkuu, lusikkaleipii ja vaikka mitä :D Se on niin pieni vaik silti se on kasvanu jo vaikka kuinka paljo:o se on saanu syntymästänsä jo 2 kiloo lisää ja 8 centtii pituutta:DD se on pitkä 59,5 pitkä ja painaa yli 6kg :D sellaasta:DD

juu mutta heeii :dd

maanantai 27. elokuuta 2012

hauskaa! :D

olin sallalla la-su yötä ja oli muute aika hauskaa! :D lähettii heti kauppaa ostaa viinirypäleit, sipsii, karkkii, limsaa ymss. :) sit tultii takas sallalle ja lähettii viel tokmannille:) ostin sellaase paidan mis on Ison-Britanian lippu:) 10e! Sitte mentii Rasmuksen kans lenkille:) piti vetää yhres siit sen narust ku veti nii lujaa :D sitte tultii takasi ja haettii kamera sisält ja mentii takas ulos ottaa kuvii ja otettii niit kuvii 4 tuntii :d valvottii johonki kahtee ku soiteltii juliukselle ja joonalle koko aika :D siitäki mul on tosi vähä kuvii mut nekää ei ooo viel koneel :D laitan varmaa siitäki vähä :) sitte sunnuntaina me leivottii riisisuklaata :D oli aika pahaa :D sitte oltii koneel ja katottii ebayst kaikkee :) sitte lähdin seittemältä kotia:) mut joo oli ihanaa<3:)!


kiitos ja hei:)

juu!

Apua! Mä en oo taas kirjottanu pitkää aikaa:O :D juu musta tuli täti toisen kerran 26.7 :) Poika:) "Nökö":D Se on kasvanu kuukauden aikana tosi paljo :O sillon ny ristiäiset 3.9 ja en yhtää kyl tiä mikä sen nimeks tulee :D Sitä enne lauantaina sit Sallan kans ruokamessuulle :) en oo viä laittanu kamerast kuvii koneelle mut laitan kyl tnää joten tulee viä illalla uus postaus nököst:) mä oon nököä joka päivä kattoos ku ne asuu meist vaa 50m :)


juu mut kiitos ja hei :D

torstai 26. heinäkuuta 2012

eilisestä :)

Juu oltiii sallan kans halppikses ja seppäläs ku mun piti ostaa uudet farkut :D seppäläs oli samanlaaset farkut mikkä oli halppikses mut maksoo 20e enemmä:O ne farkut mikkä sitte ostin nii maksoo vaa 12,50 ja ne toiset oli 39,95 joten ostin sítte ne halvemmat ku sallallaki oli samanlaaset :D sit  lähettii sielt halppiksest ni me molemmat mentii sitte kotia ja mä aloon tehä vohvelia ku oli nii tylsää :D juuu muuuttaa tnää tehdään taas jotaki :D


kiitos joos luit:D:

täs välis ny vaa vähä:)

Elikkäs ny siskoo saa iha muutaman tunnin päästä poijan ja musta tulee taas täti:D Ne odottaa jo syntymistä ja kyllähän mäki:D Sitä sanotaa "Nököksi" :) Laskettu aika olis ollu jo 2 päivää sitte mutt ei se suostunu tulee :D tnää sitte siskooon 24v. synttäreille--> :)) Laitan kuvii taas myöhemmi "Nököst" sitte ku ehdin ja saan kuvia:) mut tää oli aika turha postaus :D


mut joo kiitti taas jos luit :D

keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

napakoruuuu♥♥!;)

Elikkäs olin eile korelias ottaas napakorun ja se on kyl aika hieno mut kyllähän se vähä sattuuki :D
siin niinku puhdistettii se ja sit pihdeillä nahka ylös ja neula läpi:D mulla onki jo 12 napakoruu valmiina oottaas et niit saa sit vaihtaa mut ei niinkää saa tehä liia usein :D ku vaan ny jaksais odottaa siihe asti ku 1 ja ½ kuukaut pitää odottaa ja hoitaa vaa koko aika-.-
en oo kerinnny ottaan viel kuvii mut laitan kyllä ku kerkeen :)

kiitoos jos luit:)

täs tää mun kummilapsi♥♥!


Juu elikkäs musta tuli täti 4.1.2012 ja sieltä synty tyttö :) oli se kyl tosi söpö :D sitte sen ristiäiset oli 18.2.2012 ja mua pyydettii sit viikko ennne ristiäisii kummiks sille ja suostuin :) siitä kastettiin Ella Johanna<3  Oon kyl ilone kummin tehtävästä :D käyn kattoos Ellaa melki joka päivä ku ne asuu nii lähellä:) Se hymyylöö aina ku mä meenn ni mulle :D pian se täyttää jo vuoden mut on siihenki silti viel aika paljo aikaa:) laitan tähä ny kuvan Ellasta :)



Siin se makaa mun sängyl siskoon kihlajaasis<3:)

kiitos jos luit:)

moiiikkaa♥!:)

Elikkäs oon 14v. ja asun Kauhajoel:) mulla on 5 sisarusta; 3 siskoo ja 2 veljee:) Oon yläasteel ja meen ny kasille:D Oli pakko tehä tää blogi ny ku kaverit on käskeny mua sen tekemää :D ja muutenki ite halusin sen:) mul on siskon tyttö joka on myös mun kummilapsi josta sit tuleeki seuraavaks:) Se on sellane puol vuotias, ens viikol 7kk<3 nimeltään Ella<3 ja pian musta tulee uudestaan täti ku toinen sisko saa pojan<3

mut joo kiitooos jos luit:)