| rakkaus<3 |
| awwaww<3 |
| mitä:o |
| :DD<3 |
| rakastan sua ja sä varmasti sen tiedät<3 |
| en pystyis ajatteleen aikaa ilman sua<3 |
| ...valmiina lähtöön ota mua kädestä<3 |
| e<3 |
| kaunis pieni ihminen sä olet ainutlaatuinen mitä vastaan tuleekan toista sua ei milloinkaan<3 |
| <3 |
| <3 |
| <3 |
| <3 |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti