Juu elikkäs musta tuli täti 4.1.2012 ja sieltä synty tyttö :) oli se kyl tosi söpö :D sitte sen ristiäiset oli 18.2.2012 ja mua pyydettii sit viikko ennne ristiäisii kummiks sille ja suostuin :) siitä kastettiin Ella Johanna<3 Oon kyl ilone kummin tehtävästä :D käyn kattoos Ellaa melki joka päivä ku ne asuu nii lähellä:) Se hymyylöö aina ku mä meenn ni mulle :D pian se täyttää jo vuoden mut on siihenki silti viel aika paljo aikaa:) laitan tähä ny kuvan Ellasta :)
 |
| Siin se makaa mun sängyl siskoon kihlajaasis<3:) |
kiitos jos luit:)
ihana ella<33 ja lisää postauksiaaaaa tiina!!:)
VastaaPoista