sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Ella ♥

ny laitan tähä vaa kuvia :)


rakkaus<3

awwaww<3

mitä:o

:DD<3

rakastan sua ja sä varmasti sen tiedät<3

en pystyis ajatteleen aikaa ilman sua<3

...valmiina lähtöön ota mua kädestä<3

e<3

kaunis pieni ihminen sä olet ainutlaatuinen mitä vastaan tuleekan toista sua ei milloinkaan<3

<3

<3

<3

<3

Emil-rakas♥

Juu elikkäs ny oli 2.9 "Nökön" kastajaaset♥ Oli tosi kivaa ja sitte se nimiki sanottii:dd Siit tuli Emil Onni Emmanuel Panula♥ Juhlis oli aika paljo ihmisii ja ne juhlatki kesti aika kauan:) Siel oli juustokakkuu, täytekakkuu, tiikerikakkuu, lusikkaleipii ja vaikka mitä :D Se on niin pieni vaik silti se on kasvanu jo vaikka kuinka paljo:o se on saanu syntymästänsä jo 2 kiloo lisää ja 8 centtii pituutta:DD se on pitkä 59,5 pitkä ja painaa yli 6kg :D sellaasta:DD

juu mutta heeii :dd