Juu elikkäs ny oli 2.9 "Nökön" kastajaaset♥ Oli tosi kivaa ja sitte se nimiki sanottii:dd Siit tuli Emil Onni Emmanuel Panula♥ Juhlis oli aika paljo ihmisii ja ne juhlatki kesti aika kauan:) Siel oli juustokakkuu, täytekakkuu, tiikerikakkuu, lusikkaleipii ja vaikka mitä :D Se on niin pieni vaik silti se on kasvanu jo vaikka kuinka paljo:o se on saanu syntymästänsä jo 2 kiloo lisää ja 8 centtii pituutta:DD se on pitkä 59,5 pitkä ja painaa yli 6kg :D sellaasta:DD
juu mutta heeii :dd
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti