olin sallalla la-su yötä ja oli muute aika hauskaa! :D lähettii heti kauppaa ostaa viinirypäleit, sipsii, karkkii, limsaa ymss. :) sit tultii takas sallalle ja lähettii viel tokmannille:) ostin sellaase paidan mis on Ison-Britanian lippu:) 10e! Sitte mentii Rasmuksen kans lenkille:) piti vetää yhres siit sen narust ku veti nii lujaa :D sitte tultii takasi ja haettii kamera sisält ja mentii takas ulos ottaa kuvii ja otettii niit kuvii 4 tuntii :d valvottii johonki kahtee ku soiteltii juliukselle ja joonalle koko aika :D siitäki mul on tosi vähä kuvii mut nekää ei ooo viel koneel :D laitan varmaa siitäki vähä :) sitte sunnuntaina me leivottii riisisuklaata :D oli aika pahaa :D sitte oltii koneel ja katottii ebayst kaikkee :) sitte lähdin seittemältä kotia:) mut joo oli ihanaa<3:)!
kiitos ja hei:)
maanantai 27. elokuuta 2012
juu!
Apua! Mä en oo taas kirjottanu pitkää aikaa:O :D juu musta tuli täti toisen kerran 26.7 :) Poika:) "Nökö":D Se on kasvanu kuukauden aikana tosi paljo :O sillon ny ristiäiset 3.9 ja en yhtää kyl tiä mikä sen nimeks tulee :D Sitä enne lauantaina sit Sallan kans ruokamessuulle :) en oo viä laittanu kamerast kuvii koneelle mut laitan kyl tnää joten tulee viä illalla uus postaus nököst:) mä oon nököä joka päivä kattoos ku ne asuu meist vaa 50m :)
juu mut kiitos ja hei :D
juu mut kiitos ja hei :D
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)