torstai 26. heinäkuuta 2012

eilisestä :)

Juu oltiii sallan kans halppikses ja seppäläs ku mun piti ostaa uudet farkut :D seppäläs oli samanlaaset farkut mikkä oli halppikses mut maksoo 20e enemmä:O ne farkut mikkä sitte ostin nii maksoo vaa 12,50 ja ne toiset oli 39,95 joten ostin sítte ne halvemmat ku sallallaki oli samanlaaset :D sit  lähettii sielt halppiksest ni me molemmat mentii sitte kotia ja mä aloon tehä vohvelia ku oli nii tylsää :D juuu muuuttaa tnää tehdään taas jotaki :D


kiitos joos luit:D:

täs välis ny vaa vähä:)

Elikkäs ny siskoo saa iha muutaman tunnin päästä poijan ja musta tulee taas täti:D Ne odottaa jo syntymistä ja kyllähän mäki:D Sitä sanotaa "Nököksi" :) Laskettu aika olis ollu jo 2 päivää sitte mutt ei se suostunu tulee :D tnää sitte siskooon 24v. synttäreille--> :)) Laitan kuvii taas myöhemmi "Nököst" sitte ku ehdin ja saan kuvia:) mut tää oli aika turha postaus :D


mut joo kiitti taas jos luit :D

keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

napakoruuuu♥♥!;)

Elikkäs olin eile korelias ottaas napakorun ja se on kyl aika hieno mut kyllähän se vähä sattuuki :D
siin niinku puhdistettii se ja sit pihdeillä nahka ylös ja neula läpi:D mulla onki jo 12 napakoruu valmiina oottaas et niit saa sit vaihtaa mut ei niinkää saa tehä liia usein :D ku vaan ny jaksais odottaa siihe asti ku 1 ja ½ kuukaut pitää odottaa ja hoitaa vaa koko aika-.-
en oo kerinnny ottaan viel kuvii mut laitan kyllä ku kerkeen :)

kiitoos jos luit:)

täs tää mun kummilapsi♥♥!


Juu elikkäs musta tuli täti 4.1.2012 ja sieltä synty tyttö :) oli se kyl tosi söpö :D sitte sen ristiäiset oli 18.2.2012 ja mua pyydettii sit viikko ennne ristiäisii kummiks sille ja suostuin :) siitä kastettiin Ella Johanna<3  Oon kyl ilone kummin tehtävästä :D käyn kattoos Ellaa melki joka päivä ku ne asuu nii lähellä:) Se hymyylöö aina ku mä meenn ni mulle :D pian se täyttää jo vuoden mut on siihenki silti viel aika paljo aikaa:) laitan tähä ny kuvan Ellasta :)



Siin se makaa mun sängyl siskoon kihlajaasis<3:)

kiitos jos luit:)

moiiikkaa♥!:)

Elikkäs oon 14v. ja asun Kauhajoel:) mulla on 5 sisarusta; 3 siskoo ja 2 veljee:) Oon yläasteel ja meen ny kasille:D Oli pakko tehä tää blogi ny ku kaverit on käskeny mua sen tekemää :D ja muutenki ite halusin sen:) mul on siskon tyttö joka on myös mun kummilapsi josta sit tuleeki seuraavaks:) Se on sellane puol vuotias, ens viikol 7kk<3 nimeltään Ella<3 ja pian musta tulee uudestaan täti ku toinen sisko saa pojan<3

mut joo kiitooos jos luit:)