Elikkäs oon 14v. ja asun Kauhajoel:) mulla on 5 sisarusta; 3 siskoo ja 2 veljee:) Oon yläasteel ja meen ny kasille:D Oli pakko tehä tää blogi ny ku kaverit on käskeny mua sen tekemää :D ja muutenki ite halusin sen:) mul on siskon tyttö joka on myös mun kummilapsi josta sit tuleeki seuraavaks:) Se on sellane puol vuotias, ens viikol 7kk<3 nimeltään Ella<3 ja pian musta tulee uudestaan täti ku toinen sisko saa pojan<3
mut joo kiitooos jos luit:)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti