keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

napakoruuuu♥♥!;)

Elikkäs olin eile korelias ottaas napakorun ja se on kyl aika hieno mut kyllähän se vähä sattuuki :D
siin niinku puhdistettii se ja sit pihdeillä nahka ylös ja neula läpi:D mulla onki jo 12 napakoruu valmiina oottaas et niit saa sit vaihtaa mut ei niinkää saa tehä liia usein :D ku vaan ny jaksais odottaa siihe asti ku 1 ja ½ kuukaut pitää odottaa ja hoitaa vaa koko aika-.-
en oo kerinnny ottaan viel kuvii mut laitan kyllä ku kerkeen :)

kiitoos jos luit:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti