torstai 26. heinäkuuta 2012

täs välis ny vaa vähä:)

Elikkäs ny siskoo saa iha muutaman tunnin päästä poijan ja musta tulee taas täti:D Ne odottaa jo syntymistä ja kyllähän mäki:D Sitä sanotaa "Nököksi" :) Laskettu aika olis ollu jo 2 päivää sitte mutt ei se suostunu tulee :D tnää sitte siskooon 24v. synttäreille--> :)) Laitan kuvii taas myöhemmi "Nököst" sitte ku ehdin ja saan kuvia:) mut tää oli aika turha postaus :D


mut joo kiitti taas jos luit :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti