maanantai 27. elokuuta 2012

juu!

Apua! Mä en oo taas kirjottanu pitkää aikaa:O :D juu musta tuli täti toisen kerran 26.7 :) Poika:) "Nökö":D Se on kasvanu kuukauden aikana tosi paljo :O sillon ny ristiäiset 3.9 ja en yhtää kyl tiä mikä sen nimeks tulee :D Sitä enne lauantaina sit Sallan kans ruokamessuulle :) en oo viä laittanu kamerast kuvii koneelle mut laitan kyl tnää joten tulee viä illalla uus postaus nököst:) mä oon nököä joka päivä kattoos ku ne asuu meist vaa 50m :)


juu mut kiitos ja hei :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti