Juu oltiii sallan kans halppikses ja seppäläs ku mun piti ostaa uudet farkut :D seppäläs oli samanlaaset farkut mikkä oli halppikses mut maksoo 20e enemmä:O ne farkut mikkä sitte ostin nii maksoo vaa 12,50 ja ne toiset oli 39,95 joten ostin sítte ne halvemmat ku sallallaki oli samanlaaset :D sit lähettii sielt halppiksest ni me molemmat mentii sitte kotia ja mä aloon tehä vohvelia ku oli nii tylsää :D juuu muuuttaa tnää tehdään taas jotaki :D
kiitos joos luit:D:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti