maanantai 27. elokuuta 2012

hauskaa! :D

olin sallalla la-su yötä ja oli muute aika hauskaa! :D lähettii heti kauppaa ostaa viinirypäleit, sipsii, karkkii, limsaa ymss. :) sit tultii takas sallalle ja lähettii viel tokmannille:) ostin sellaase paidan mis on Ison-Britanian lippu:) 10e! Sitte mentii Rasmuksen kans lenkille:) piti vetää yhres siit sen narust ku veti nii lujaa :D sitte tultii takasi ja haettii kamera sisält ja mentii takas ulos ottaa kuvii ja otettii niit kuvii 4 tuntii :d valvottii johonki kahtee ku soiteltii juliukselle ja joonalle koko aika :D siitäki mul on tosi vähä kuvii mut nekää ei ooo viel koneel :D laitan varmaa siitäki vähä :) sitte sunnuntaina me leivottii riisisuklaata :D oli aika pahaa :D sitte oltii koneel ja katottii ebayst kaikkee :) sitte lähdin seittemältä kotia:) mut joo oli ihanaa<3:)!


kiitos ja hei:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti